Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

اخبار و تصاویر جدید از انیمیشن ابرقهرمانی Big Hero 6

اخبار و تصاویر جدید از انیمیشن ابرقهرمانی Big Hero 6

مسئولان دیزنی رسما صداپیشگان شرکت کننده در پروژه جدیدشان را اعلام کردند. بر همین اساس، تی چی میلر، جیمی چانگ، مایا رادولف، اسکات آدیست، دیمون وینز جونیور، جنسیس رودریگز، جیمز کرامول، آلن تودیک، دانیل تنی و ریان پاتر مهم ترین صداپیشگان این انیمیشن هستند.

سورپرایز دیزنی اما به همین جا ختم نشد. آنها نخستین تصویر از ابر قهرمانانشان را هم به نمایش گذاشتند. این عکس ها با بیوگرافی مختصری از کاراکترها رونمایی شدند.

این انیمیشن توسط دن هل و کریس ویلیامز کارگردانی می‌شود. هل پیش از این سابقه ساخت «وینی پو» را برای دیزنی داشته است. کریس ویلیامز هم نزد هواداران دیزنی با ساخت «بولت» شناخته می‌شود. این فیلم که نخستین همکاری کمپانی مارول و دیزنی است از روی کمیک بوک‌هایی به همین نام، که طراحی آنها بر عهده کمپانی مارول بوده اقتباس شده است.

«BIG HERO 6» هم زمان با فیلم «در میان ستارگان» کریستوفر نولان، روز ۷ نوامبر ۲۰۱۴ و در آستانه فصل جوایز اکران می‌شود. باید دید آیا دیزنی می‌تواند اسکار های متوالی «شجاع» و «یخ زده» را با انیمیشن جدیدش ادامه دهد و هتریک کند یا خیر. گفتنی است از چهار مراسم اسکاری که در دهه جدید برگزار شده، دیزنی موفق به گرفتن ۳ جایزه شده است. دو تا از این تندیس ها برای فیلم های «داستان اسباب بازی ۳» و «شجاع» بوده که با همکاری پیکسار رقم خورده است و یکی از آن «یخ زده»، محصول مستقل دیزنی بوده است.

توجه : برای دریافت و مشاهده تریلر این انیمیشن جذاب روی اینجا کلیک کنید.

  • شمین کاکاوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.