Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دانلود انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۲۰۱۶ Kung Fu Panda 3

دانلود انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۲۰۱۶ Kung Fu Panda 3

kungfupanda3  دانلود انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 2016 Kung Fu Panda 3
دانلود انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۲۰۱۶ Kung Fu Panda 3

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

نام انیمیشن :پاندای کونگ‌فوکار  Kung Fu Panda 3
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: ۹۵ دقیقه
حجم: ۱۵۵۰ مگابایت
کیفیت: HDRip 1080p
زبان: انگلیسی

خلاصه داستان :  پاندای کونگ‌فوکار ۳ – Kung Fu Panda 3نام انیمیشن محصول کمپانی دریم‌ورکس-DreamWorks Animation می‌باشد که به کارگردانی آلساندرو کارلونی Alessandro Carloni) و جنیفر یاه  Jennifer Yuh ساخته شده است. از دیگر مجموعه‌های سینمایی این انیمشن ها می‌توان به «پاندای کونگ‌فوکار – Kung Fu Panda» و «پاندای کونگ‌فوکار ۲ – Kung Fu Panda 2» اشاره کرد. در این انیمیشن پاندا باید با یک دشمن جدید که اهالی دره و استاد و دوستانش را تهدید می‌کند به مقابله برخیزد. این دشمن که یک اژدها می‌باشد با قدرت‌های بسیار قوی اقدام به از بین بردن درخت دانایی و معبد خواهد کرد و با قدرتش قصد دارد تا جنگجوی اژدها را شکست داده و سپس به همه حکومت کند…… هم اکنون می توانید این انیمیشن زیبا را با کیفیت ۱۰۸۰ و لینک مستقیم را از میهن دانلود دریافت نمایید.

When Po’s long-lost panda father suddenly reappears, the reunited duo travels to a secret panda paradise to meet scores of hilarious new panda characters. But when the supernatural villain Kai begins to sweep across China defeating all the kung fu masters, Po must do the impossible-learn to train a village full of his fun-loving, clumsy brethren to become the ultimate band of Kung Fu Pandas.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • شمین کاکاوند

دانلود انیمیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.