Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

دانلود کارتون قدیمی تنسی تاکسیدو

دانلود کارتون قدیمی تنسی تاکسیدو

tenesi taxido دانلود کارتون قدیمی تنسی تاکسیدو

ماجراهای تنسی تاکسیدو (Tennessee Tuxedo and His Tales) نام یک مجموعه انیمیشن محبوب سرگرمی/آموزشی آمریکایی است که اولین بار بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۶ از شبکهٔ تلویزیونی سی بی اس پخش شد. این مجموعه را توتال تلویژن ساخته‌است. در نسخه فارسی این انیمیشن مهدی آژیر شخصیت تنسی تاکسیدو، ظفر گرائی شخصیت چاملی، شهروز ملک‌آرایی شخصیت آقای ووپی و کنعان کیانی شخصیت استنلی را دوبله کرده‌اند.
این مجموعه داستان یک پنگوئن به نام «تنسی تاکسیدو» و یک گراز دریایی به نام «چاملی» را بازگو می‌کند که در «باغ وحش مگاپولیس» زندگی می‌کنند. مدیر باغ وحش مگاپولیس شخصی عصبی و تند مزاج به نام «استنلی لوینگستون» است که دستیاری (نگهبان باغ وحش) به نام «فلانکی» دارد. نام کاراکتر استنلی ترکیبی از اسامی ۲ شخصیت واقعی است: یک مُبلغ مذهبی به نام دیوید لیوینگستون و یک روزنامه‌نگار به نام هنری مورتون استنلی.تنسی تاکسیدو و چاملی اغلب برای یافتن راه حل مشکلات‌شان در دنیای خارج و به روش مخصوص خودشان (پریدن از روی دیوار بلند باغ وحش با یک چوب بلند) از باغ وحش فرار می‌کنند. آنها دوستان زیادی در باغ وحش دارند که برای گریختن از آنجا بهشان کمک می‌کنند. تنسی و چاملی زمانی که از حل مشکلات‌شان درمانده می‌شوند نزد دوست‌شان پروفسور «فاینیس جی. ووپی» می‌روند، «مردی که همهٔ پاسخها را می‌داند». آقای ووپی دانش زیادی درمورد همه چیز دارد: از قوانین فیزیک دربارهٔ بالون‌هایی که با هوای گرم پرواز می‌کنند گرفته تا این که چگونه شخصی می‌تواند یک موزیسین معروف بشود. توضیحات او برای تنسی و چاملی همیشه با ترسیم آنها روی یک تخته سیاه مخصوص همراه است. تخته سیاه آقای ووپی که «تخته سیاه ۳ بعدی» نام دارد داخل یک کمد پر از وسایل مختلف قرار دارد و هر مرتبه که او می‌خواهد تخته سیاهش را از کمد در بیاورد کوهی از وسایل درون کمد داخل اتاق می‌ریزد. هر وقت که پروفسور ووپی راه حل مشکلات را برای تنسی و چاملی شرح می‌دهد، تنسی با گفتن جملهٔ «آقای ووپی تو بهترینی!» از او تشکر می‌کند. سپس آن دو با اطلاعات جدیدی که از آقای ووپی کسب کرده‌اند و با تکیه‌کلام معروف «تنسی تاکسیدو هرگز شکست نمی‌خورد» دنبال حل مشکل‌شان می‌روند. اما معمولاً در این راه با مشکلات جدی که از سوی استنلی لوینگستون برایشان ایجاد می‌شود مواجه می‌شوند. او برای دستگیری آنها با پلیس تماس می‌گیرد و پس از بازگرداندن‌شان مجازات‌هایی مانند شستن ظرف‌های کثیف برای ۶ ماه در نظر می‌گیرد. استنلی حتی چندبار آنها را تهدید کرده که پوست‌شان را زنده زنده بکند.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • شمین کاکاوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.