Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

"سوسیس پارتی"

"سوسیس پارتی" (Sausage Party) انیمیشنی درباره غذاهای سوپرمارکتی است و اینکه وقتی می فهمند بعد از خریداری شدن توسط مشتریان خوشحال، قرار است چه اتفاقی برای آنها رخ دهد. نویسندگان این انیمیشن سث روگن و اوان گلدبرگ هستند و کنراد ورنون و گرگ تیرنان آن را کارگردانی کرده اند. صداپیشگان این انیمیشن که قرار است 12 اوت 2016 اکران شود عبارتند از سث روگن، کریستن ویگ، جونا هیل، جیمز فرانکو، مایکل سرا، پل راد، ادوارد نورتون، بیل هیدر و سلما هایک. این فیلم پس از نمایش در جشنواره SXSW نقدهای خوبی دریافت کرد.
 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)
  • شمین کاکاوند

نظرات  (۱)

سلام انیمیشن زوتوپیا رو پیشنهاد میدم بهتون
پاسخ:
سلام مرسی از نظر بی نظیرتون چشم حتما باز هم به وبلاگ من سر بزنید و نظر بگذارید 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.