Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ق.ظ

دیدن این فیلم ها با خانواده میچسبه

 
در قسمت دوم و پایانی مقاله بهترین فیلم‌های خانوادگی که تابستان امسال می‌توانید تماشا کنید، به سراغ ۵ فیلم جذاب دیگر رفته‌ایم. با ما و معرفی این فیلم‌ها همراه باشید.
 
وب‌سایت زومجی: در قسمت دوم و پایانی مقاله بهترین فیلم‌های خانوادگی که تابستان امسال می‌توانید تماشا کنید، به سراغ ۵ فیلم جذاب دیگر رفته‌ایم. با ما و معرفی این فیلم‌ها همراه باشید.
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)
 
در قسمت اول از مقاله بهترین فیلم‌های خانوادگی که تابستان امسال می‌توانید تماشا کنید، پنج فیلم سیاره زیبا (A Beautiful Planet)، رچت و کلنک (Ratchet & Clank)، پرندگان خشمگین (The Angry Birds Movie)،  آلیس: آن سوی آینه (Alice: Through the Looking Glass) و در جستجوی دوری (Finding Dory) را معرفی کردیم و از کارگردانان، تهیه‌کنندگان، نویسندگان، بازیگران و صدا‌پیشگان این فیلم‌ها برایتان گفتیم و همچنین به گوشه‌ای از داستان آنها پرداختیم. اکنون نیز با قسمت دوم این مقاله همراه شما هستیم.

۶- غول بزرگ مهربان (The BFG)

    تاریخ اکران: ۱۱ تیر سال ۱۳۹۵

    کارگردان: استیون اسپیلبرگ

    ناشر: والت دیزنی

    زمان: ۱۱۵ دقیقه
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)
 
در این فیلم که اقتباسی از رمان قدیمی و مشهور رولد دال، رمان‌نویس مشهور سده‌های پیش است، غول بزرگ مهربانی با دختر کوچکی در شهر لندن دوست می‌شود و به کمک او به مبارزه با غول‌های بدجنس داستان می‌رود. مارک رایلنس بازیگر برنده اسکار به همراه روبی بارن هیل و پنلوپه ویلتن با فیلمنامه‌ای از ملیسا ماتیسون و کارگردانی استیون اسپیلبرگ در این فیلم حضور دارند.

در فیلم دختری به نام سوفی با غول بزرگ و مهربانی که بر خلاف ظاهر بزرگ و غلط اندازش مشخص می‌شود که قلبی رئوف و روحی لطیف دارد، روبرو می‌شود که از جانب غول‌های دیگر طرد شده، به خاطر اینکه بر خلاف هم‌نوعانش از خوردن دخترها و پسرهای جوان خودداری کرده است.

این فیلم که نزدیک به ۲۵ سال در دست تولید و توسعه بوده، آخرین فیلم با فیلمنامه ملیسا ماتیسون، قبل از مرگ وی در سال ۲۰۱۵ بود و به خاطر تلاش‌های این نویسنده به او تقدیم شده است.

همچنین این دومین همکاری اسپیلبرگ و ملیسا ماتیسون، پس از فیلم فوق‌العاده ‌ای تی موجود فرازمینی محصول ۱۹۸۲ است. البته این انیمیشن تنها اقتباس کمپانی والت دیزنی از رمان‌های رولد دال نیست،  بلکه در سال ۱۹۹۶ نیز، این کمپانی فیلم جیمز و هلوی عظیم را از روی رمانی به قلم رولد دال ساخته بود. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم زیبا را تماشا کنید:
 
 
 

۷- زندگی پنهانی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets)

    تاریخ اکران: ۱۸ تیر سال ۱۳۹۵

    کارگردان: کریس رینود و یارو چینی

    ناشر: کمپانی یونیورسال

    ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)
 
این فیلم، یک انیمیشن کمدی و خانوادگی جذاب و دیدنی است که می‌خواهد به این پرسش، پاسخ دهد که به واقع زمانی که ما سر کار یا در مدرسه هستیم، سگ‌ها و گربه‌هایمان در خانه چه می‌کنند؟

ستارگانی همچون لویس سی کی، اریک استون استریت و کوین هارت صداپیشگی برخی از شخصیت‌ها را بر عهده دارند. فیلمنامه این انیمیشن زیبا را برایان لینچ به همراه سینکو پاول و کن دائوریو نوشته است و کریس رینود با همراهی یارو چینی کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند.

در آپارتمانی واقع در خیابان منهتن نیویورک، سگی دوست‌داشتنی به نام مکس که سوگلی صاحبش است، زندگی می‌کند. زندگی او زمانی که صاحبش سگ دورگه، کثیف و شلخته‌ای به اسم لوک را به خانه می‌آورد، زیر و رو می‌شود. اما آن‌ها زمانی که متوجه می‌شوند خرگوشی سفید و زیبا به نام اسنوبال قصد دارد با ساخت ارتشی از حیوانات طرد شده، انتقام سختی را از تمام حیوانات خانگی خوشحال و صاحبانشان بگیرد، مجبور می‌شوند که اختلافات‌شان را کنار بگذارند و با هم متحد شوند تا جلوی اسنوبال را بگیرند.

این نخستین انیمیشن دو کمدین معروف لویس سی کی و کوین هارت است و همچنین دومین بار است که کوین هارت نقش یک خرگوش بدذات و بدجنس را بازی می‌کند، او قبلا نیز در فیلم Fool’s Gold نقش Bigg Bunny را ایفا کرده بود. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمیشن زیبا را تماشا کنید:
 
 
 

۸- عصر یخبندان: دوره برخورد (Ice Age: Collision Course)

    تاریخ اکران: ۱ مرداد سال ۱۳۹۵

    کارگردان: مایک تورمیر و گالن تی چو

    ناشر: فاکس قرن بیستم

    زمان: ۱۰۰ دقیقه
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)
 
ادامه جستجوی همیشگی و به واقع شجاعانه و حماسی اسکرات برای یافتن میوه درخت بلوط، باعث می‌شود که بر اثر حادثه‌ای به خارج از جو زمین پرتاب شود؛ جایی که او طبق معمول با انجام زنجیره‌ای از اشتباهات، تصادفا فیتیله سلسله‌ای از رویدادهای عظیم کیهانی را روشن می‌کند و بدین ترتیب باعث می‌شود که کل کره زمین به خطر نابودی بیفتد.

منی، سید، دیگو و بقیه گروه برای نجات خود از خطر پیش رو، خانه‌شان را ترک می‌کنند و عازم سفری هیجان‌انگیز و خطرناک می‌شوند. آنها در این سفر با سختی‌ها و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و به سرزمین‌های جدید و ناشناخته قدم می‌گذارند. آنها همچنین با شخصیت‌های قدیمی مجموعه و حیوانات جدیدی نیز روبرو می‌شوند و در کنار همه این‌ها، با دشمن تازه‌ای که اتفاقا برادر یکی از دشمنان قدیمی آن‌هاست، مواجه می‌شوند.

شعار تبلیغاتی این فیلم به واقع هوشمندانه و طنازانه انتخاب شده است: «یک گام کوچک، یک خرابکاری بزرگ» که به جمله تاریخی نیل آرم‌استرانگ هنگام قدم نهادن روی کره ماه اشاره دارد و با محتوای فضایی‌محور این قسمت نیز متناسب است.

فیلم در ابتدا قرار بود ۲۵ تیر ۱۳۹۵ اکران شود، اما برای جلوگیری از رقابت با نسخه بازسازی شده فیلم شکارچیان روح (Ghost Buster) تا ۱  مرداد تاخیر خورده است. این پنجمین قسمت از این مجموعه محبوب است و همچنین چهارمین فیلم استودیو بلواسکای بعد از عصر یخبندان (Ice Age) ، حماسه (Epic) و فیلم بادام زمینی (Peanut Movie) است که جان پوول، به عنوان آهنگساز با تیم سازندگان همراه نیست. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمیشن زیبا را تماشا کنید:
 
 
 

۹- اژدهای پیت (Pete’s Dragon)

    تاریخ اکران: ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۵

    کارگردان: دیوید لاوری

    ناشر: والت دیزنی

    ژانر: فانتزی، خانوادگی، ماجراجویی
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)

این فیلم که بازسازی مدرنی از اثری به همین نام در سال ۱۹۷۷ است، داستان جنگلبانی کارکشته (با هنرنمایی بازیگر برنده اسکار یعنی رابرت ردفورد)، در شمال غربی پاسفیک را روایت می‌کند که با پسر نوجوانی که محل زندگی‌اش اعماق جنگل است، ملاقات می‌کند. این پسر که Pete نام دارد، مدعی است با حیوان خزنده و عظیم‌الجثه بالداری دوست است.

برایس دالاس هاوارد، اوکس فیگلی و وس بنتلی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. دیوید لاوری و توبی هالبروکس فیلمنامه این فیلم را بر اساس نمایشنامه‌ای اثر مالکوم مارمورستین، نوشته‌اند و دیوید لاوری نیز خود، این فیلم را کارگردانی کرده است. والت دیزنی وظیفه اکران این فیلم را بر عهده دارد.

فیلمبرداری این فیلم که برای اکران در ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ در نظر گرفته شده است، از ۶ بهمن ۱۳۹۳ در جنگل‌های نیوزیلند آغاز شده بود. کارل یوربن که نقش گاوین را در فیلم بر عهده دارد در واقع جایگزین مایکل سی هال شده است که از ایفای این نقش انصراف داده بود.

در زمان تولید فیلم نیز شایعاتی مطرح شده بود که اندی سرکیس بازیگر معروف ارباب حلقه‌ها و کینگ کونگ که تجربه بالایی در ایفای نقش‌های CGI دارد، وظیفه صداگذاری و انجام حرکات اژدهای فیلم را بر عهده خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم زیبا را تماشا کنید:
 
 
 

۱۰- کوبو و دو تار (Kubo And The Two Strings)

    تاریخ اکران: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    کارگردان: تراویس نایت

    ناشر: کمپانی فوکوس پیکچرز

    ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی
 
بهترین فیلم های خانوادگی که می توانید در تابستان تماشا کنید (قسمت دوم)

این انیمیشن فانتزی که ساخت کشور ژاپن است درباره پسری به نام کوبو، ساز جادویی‌اش و موجودات و مخلوقات جادویی و سحرآمیزی است که هنگامی که او برای درمان زخمی قدیمی تلاش می‌کند، به او کمک می‌کنند تا به نزد خانواده‌اش برگردد.

لیست صداپیشگان این فیلم از نکات قوت آن است. به طوری که متیو مکاهانی و چارلیز ترون، هر کدام برنده یک جایزه اسکار و رونی مارا و رالف فاینس، هر کدام با دو بار نامزدی جایزه اسکار به همراه آرت پارکینسون (بازیگر نقش ریکون استارک در بازی تاج و تخت) از صداپیشگان این انیمیشن هستند. مارک هیمس و کریس بالتر فیلنامه این فیلم را نوشته‌اند و تراویس نایت نیز این فیلم را کارگردانی کرده است.

این انیمیشن، چهارمین فیلمی است که استودیو محبوب لایکا تا به حال ساخته است. آهنگ بسیار زیبایی که کوبو در قسمتی از تریلر آن را می‌نوازد، آهنگ While My Guitar Gently Weeps از گروه افسانه‌ای Beatles است. شعار تبلیغاتی فیلم، «ماجراجویی آغاز می‌شود» است. هر چند تهیه‌کنندگان فیلم، شعاری کلیشه‌ای را برای آن برگزیده‌اند اما این شعار نوید یک انیمیشن اکشن و فانتزی را می‌دهد.

پسرکی به نام کوبو در روستای ساحلی کوچکی در ژاپن باستان، زندگی آرام و طبیعی دارد که ناگهان با ورود روحی از گذشته و روشن کردن شعله‌ انتقامی قدیمی، زندگی وی زیر و رو می‌شود. این باعث می‌شود که تمام خدایان و هیولاها به تعقیب کوبو بپردازند تا او را گیر بیاندازند که این موضوع خود سبب خرابی‌های عظیم دیگری می‌شود. برای نجات از این مشکل، کوبو باید زرهی جادویی را که زمانی پدرش به عنوان یک قهرمان سامورایی افسانه‌ای می‌پوشید، پیدا کند. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمیشن زیبا را تماشا کنید:
 
دومین قسمت از مقاله «بهترین فیلم‌های خانوادگی که تابستان امسال می‌توانید تماشا کنید» نیز با معرفی پنج فیلم دوم به پایان رسید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
  • شمین کاکاوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.