Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

فیلم انیمیشن هایی که باید در تابستان ببینید

شهر حیوانات / Zootopia

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

تاریخ انتشار: 2016/02/07

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Jason Bateman, Idris Elba, Ginnifer Goodwin

کارگردان: Byron Howard, Rich Moore , Jared Bush

IMDB: امتیاز 8.3 از 10 - میانگین رای 94,956 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١۵۵)

نمره منتقدین: 78/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (16)


زوتوپیا، منطقه ای است که در آن حیوانات مختلف در کنار هم به خوبی و خوشی در حال زندگی هستند. در این سرزمین رنگی و دوست داشتنی جودی هپس ( جنیفیرگودوین ) که یک خرگوش است، از کودکی آرزو داشته تا بتواند به عنوان اولین خرگوش در اداره پلیس زوتوپیا مشغول به کار شود و به تازگی نیز به آرزویش رسیده است. اما رئیس پلیس بوگو ( ادریس البا ) به او وظیفه ای خسته کننده سپرده تا او را از خطر دور نگه دارد. با اینحال پس از اینکه جودی یک روباه مکار به نام نیک ( جیسون بیتمن ) را ملاقات می کند و از سوی دیگر باید به دنبال فردی گمشده در زوتوپیا بگردد، داستانهای هیجان انگیزی برایش بوجود می آید که...
yessmiley

روالی که دیزنی با بازسازی فیلم های انیمیشن محبوب و داستان های فانتزی پیش گرفته با اکران فیلم "آلیس آن سوی آینه" (Alice Through the Looking Glass) در همین هفته ادامه می یابد که این فیلم خود دنباله ای بر "آلیس در سرزمین عجایب" محصول سال 2010 بود که در گیشه بسیار موفق شد و موفقیت فیلم های "پلید" (Maleficent) و "سیندرلا" (Cinderella) ثابت کرد که دیزنی در راه درستی قدم گذاشته است. فیلم بعدی اکشن-زنده دیزنی فیلم سینمایی "دیو و دلبر" (Beauty and the Beast) است که روز 17 مارس 2017 نوبت اکران دارد. بیل کاندون آن را کارگردانی می کند و اما واتسون در نقش بل، دن استیونز در نقش دیو، کوین کلاین در نقش پدر بل، لوک اوانز در نقش گاستون، جاش گد در نقش لوفو، ایوان مک‌گرگور در نقش لومیر، استنلی توچی در نقش استاد کادنزا، گوگو امباثا-را در نقش پلومت، آدرا مک‌دونالد در نقش مادام گاردروب، ایان مک‌کلن در نقش کاگزورث و اما تامپسون در نقش خانم پاتس نقش آفرینی می کنند.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)


yessmiley


آخرین تریلری که از فیلم "در جستجوی دوری" (Finding Dory) منتشر شده مشخص می کند که بخش زیادی از فیلم در موسسه توانبخشی برای حیات دریایی رخ می دهد. این انیمیشن که قرار است روز هفتم ژوئن 2016 اکران شود، دوباره ماهی هایی به نام نیمو (که حالا هیدن رولنس صداپیشه آن است)، مارلین (آلبرت بروکس) و دوری (با صدای الن دی‌جنرس) را دور هم جمع کرده و دوری، ماهی آبی رنگ فراموشکار این داستان در جستجوی خانواده اش است. اندرو استنتون، کارگردان انیمیشن "در جستجوی نیمو" (Finding Nemo) دوباره برای کارگردانی این انیمیشن بازگشته که البته این بار آنگوس مک‌لین نیز با او همکاری می نماید.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)


yessmiley

فیلم انیمیشن "آواز بخوان" (Sing) در دنیای حیوانات رخ می دهد، جایی که باستر مون (با صداپیشگی متیو مک‌کانِهِی)، کوالایی که صاحب یک سالن سینماست، تصمیم می گیرد تا مسابقه آوازخوانی راه بیندازد تا بدین طریق سالنش را که زمانی پررونق بوده، نجات دهد. در این میان پنج شرکت کننده توانا ظاهر می شوند: یک موش (با صدای سث مک‌فارلین)، یک فیل نوجوان (با صدای توری کِلی)، یک ماده خوک (با صدای ریس ویثراسپون)، یک گوریل (با صدای تارون اگرتون) و یک خارپشت (با صدای اسکارلت جوهانسون). این انیمیشن به کارگردانی گارث جنینگز قرار است 21 دسامبر 2016 روی پرده سینماها برود.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (15)


yessmiley

سوسیس پارتی" (Sausage Party) انیمیشنی درباره غذاهای سوپرمارکتی است و اینکه وقتی می فهمند بعد از خریداری شدن توسط مشتریان خوشحال، قرار است چه اتفاقی برای آنها رخ دهد. نویسندگان این انیمیشن سث روگن و اوان گلدبرگ هستند و کنراد ورنون و گرگ تیرنان آن را کارگردانی کرده اند. صداپیشگان این انیمیشن که قرار است 12 اوت 2016 اکران شود عبارتند از سث روگن، کریستن ویگ، جونا هیل، جیمز فرانکو، مایکل سرا، پل راد، ادوارد نورتون، بیل هیدر و سلما هایک. این فیلم پس از نمایش در جشنواره SXSW نقدهای خوبی دریافت کرد.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


yessmiley

فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از کتاب "غول بزرگ دوست داشتنی" (The BFG) اثری از رولد دال، پس از اکران در جشنواره کن نقدهای عالی دریافت نکرد، ولی قطعاً پس از اکران عمومی در روز اول جولای 2016 بسیاری از خانواده ها را سرگرم خواهد کرد. آخرین تریلر منتشر شده از این فیلم نتایج اولین تلاش اسپیلبرگ برای ساخت فیلم اکشن-زنده سه بعدی را نمایش می دهد. این فیلم داستان دختر یتیم ده ساله ای به نام سوفی (با بازی روبی بارنهیل) را روایت می کند که توسط یک غول بزرگ دوست داشتنی دزدیده می شود و به کشور غول ها برده می شود، جایی که این غول در آنجا زندگی می کند و در کشور رویا کار می کند. بیل هیدر و جیمین کلمنت نقش غول های غیر دوست داشتنی را بازی می کنند و پنه‌لوپه ویلتون و ربه‌کا هال نقش ملکه و مستخدمش را ایفا می کنند که نقش آفرینی آنها بیشتر به مذاق منتقدین خوش آمده است.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (13)


yessmiley

لاک پشت سرخ

The Red Turtle

 

ده فیلم دیدنی جشنواره کن 2016


این فیلم یک انیمیشن ژاپنی- فرانسوی و محصول همکاری مشترک دو شرکت فیلم سازی وایلد بانچ و استودیو گیبلی، اولین فیلم بلند میکائل دودوک د ویت انیمیشن ساز هلندی است.

این فیلم که در بخش نگاه ویژه جشنواره کن به نمایش درمی آید، داستان بدون دیالوگی است در مورد تلاش های فردی برای نجات خود از یک جزیره خالی از سکنه که بوسیله لاک پشت عظیم الجثه ای ناکام می ماند. سازندگان این انیمیشن فیلم شهر اشباح را در کارنامه خود دارند و قاعدتا اثر جدید آنها نیز از نظر بصری خارق العاده خواهد بود.

yessmiley

غول بزرگ مهربان

BFG

 

این فیلم استیون اسیلبرگ که براساس محبوب ترین کتاب داستان کودکان به قلم رولد دال ساخته شده در یکصدمین سالگرد تولد این نویسنده بریتانیایی روی پرده می رود. مارک رایلنس نقش غول بزرگ و مهربان و روبی بارنهیل بازیگر تازه کار نقش سوفی یتیم را بازی می کنند. ربکا هال، جرمین کلمنت و پنه لوپه ویلتون از بازیگران دیگر آن هستند. این فیلم قبل از اکران عمومی در سینماهای جهان در نمایش ویژه ای در جشنواره کن روی پرده خواهد رفت.

yessmiley

اسمورف‌ها / The Smurfs

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی


تاریخ انتشار: 2011/07/24

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Katy Perry, Hank Azaria, Jonathan Winters

کارگردان: Raja Gosnell

IMDB: امتیاز 5.5 از 10 - میانگین رای 65,550 نفر

نمره منتقدین: 30/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (15)


وقتی که «گارگامل»، جادوگری شیطانی موجودات کوچک آبی رنگ را از روستایشان «اسمارف» و خانه‌های قارچ مانندشان بیرون می‌کند، این موجودات به وسط پارک مرکزی شهر نیویورک آمده و حالا قبل از اینکه گارگامل همه چیز را نابود کند، باید راهی برای بازگشت به سرزمین جادوییشان پیدا کنند.

 


yessmiley

«آلیس آن سوی آینه»

داغ‌ترین فیلم‌های تابستان ۲۰۱۶ از نگاه منتقدان گاردین

دنباله «آلیس» تیم برتون که هنوز هم میا واسیکوسکا در آن نقش آلیس را بازی می‌کند و جانی دپ و هلنا بونهام کارتر هم حضور دارند. برتون مسئولیت کارگردانی فیلم را به جیمز بابین فیلمساز بریتانیایی واگذار کرده است. فیلم اول سال ۲۰۱۰ فروش قابل توجهی داشت، برای همین این یکی کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

yessmiley

«افسانه تارزان»

 

داغ‌ترین فیلم‌های تابستان ۲۰۱۶ از نگاه منتقدان گاردین


جدیدترین فیلم ساخته شده درباره شخصیت محبوبی که ادگار رایس باروز خلق کرد، از الکساندر اسکارشگُرد بازیگر «ترو بلاد» در نقش لرد گری‌استوک استفاده می‌کند که سال‌ها بعد از دوران «کلاسیک» تارزان، دوباره به آفریقای مرکزی بازگشته است. آخرین فیلم لایو اکشن تارزان مربوط به ۲۰ سال پیش می‌شود، بنابراین احتمالا آماده یک ریبوت پرهزینه هستیم. دیوید یِیتس، کارگردان استاد فیلم‌های «هری پاتر» مسئولیت این فیلم را بر عهده دارد و تنها زمان مشخص می‌کند که می‌تواند یک مجموعه موفق دیگر بسازد یا خیر.

yessmiley

«بی‌اف‌جی» یا «غول بزرگ مهربان»

 

داغ‌ترین فیلم‌های تابستان ۲۰۱۶ از نگاه منتقدان گاردین


رمان سال ۱۹۸۲ رولد دال در سال ۱۹۸۹ به یک فیلم انیمیشن تبدیل شد، اما حالا استیون اسپیلبرگ یک نسخه لایو اکشن از آن ساخته و به نظر می‌رسد این بتواند فیلم خانوادگی بزرگ تابستان باشد. مرد خبرساز این روزهای سینما یعنی مارک رایلنس غول مهربانی است که یک دختر بچه را می‌دزدد تا به او در شکست دادن گروهی از غول‌های بدجنس، کمک کند. اسپیلبرگ مقابل رایلنس از یک بازیگر ۱۱ ساله ناشناخته به نام روبی بارنهیل استفاده کرده و دقیقا این نوع فیلم‌های فانتزی کودکان است که بهترین کیفیت‌های کاری اسپیلبرگ را بیرون می‌آورد؛ پس حتما حواستان به این فیلم باشد.

yessmiley

«در جستجوی دُری»

داغ‌ترین فیلم‌های تابستان ۲۰۱۶ از نگاه منتقدان گاردین

جدیدترین فیلم پیکسار دنباله‌ای برای فیلم محبوب «در جستجوی نیمو» سال ۲۰۰۳ است. اینجا، تمرکز داستان روی رفیق فراموش‌کار نیمو یعنی دُری (با صداپیشگی الن دجنرس در هر دو فیلم) است که به کالیفرنیا سفر می‌کند تا خانواده‌اش را پیدا کند. بازخوردهای متوسط نسبت به «دایناسور خوب» سال ۲۰۱۵ باعث شد کمی از شانس «در جستجوی دری» هم کاسته شود، اما همیشه اگر حرف‌مان اشتباه از آب در بیاید هم خوشحال خواهیم بود.
 yessmiley

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2011/04/08

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Anne Hathaway, Jesse Eisenberg , George Lopez

کارگردان: Carlos Saldanha

IMDB: امتیاز 7 از 10 - میانگین رای 161,608 نفر

نمره منتقدین: 63/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (13)


بلو، یک طوطی خانگی دم بلند کمیاب از جنگل های آمریکای جنوبی می باشد. او در بیرون از لانه اش به دام می افتد و به کشور آمریکا فرستاده می شود. این طوطی در آنجا اوقات خوشی را با صاحبش لیندا می گذراند. روزی، یک طرفدار محیط زیست با نام تولیو که به تازگی آخرین طوطی دم بلند ماده دنیا را پیدا کرده است، به لیندا پیشنهاد می دهد تا بلو را برای جفت گیری با این پرنده و در نتیجه ازدیاد نسل، به شهر ریودوژانیرو بیاورد. در اولین دیدار بلو و این عروس خانم با نام جول آنها آنطور که باید با هم رابطه برقرار نمی کنند اما قبل از آنکه بیشتر موفق به شناخت همدیگر شوند، توسط عده ای قاچاقچی ، دزدیده می شوند. حالا دیگر همه چیز بستگی به این دو دارد که آیا میتوانند با کمک عده ای دوست از دست این دزدان و جنایتکاران فرار کنند و خود را به لیندا و تولیو برسانند یا اینکه باید آماده باشند تا توسط قاچاقچیان به فروش روند.

yessmiley

فیلم انیمیشن "کوبو و دو تار" (Kubo and the Two Strings) ساخته انیماتورهای استاپ-موشن لایکا، روز 19 اوت 2016 اکران می شود و داستان کوبو و دوستانش مانکی و بیتل را به تصویر می کشد که در جستجوی زره پدر کوبو هستند. پدر کوبو بزرگترین سامورایی بوده که تابحال دنیا به خود دیده است. صداپیشگان این انیمیشن جالب، عبارتند از: آرت پارکینسون (بازیگر نقش ریکون استارک در سریال "بازی تاج و تخت")، شارلیز ترون، جورج تاکی، متیو مک‌کاناهی، رونی مارا و رالف فاینس. از میان انیمیشن های دیگری که استودیوی لایکا تابحال ساخته، می توان به "کورالاین"، "پارانورمن" و "ترول های جعبه ای" اشاره کرد.

 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (12)


اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• آلیسیا ویکاندر در فیلم "موج" (The Wave) ساخته رور اوتاگ، نسخه بازخلق شده ای از مهاجم مقبره بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• دواین جانسون در فیلم بازسازی شده "جومانجی" (Jumanji) به کارگردانی جیک کاسدان نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: THR)

• مایکا مونرو، رزا سالازار و زندایا در حال تست بازیگری برای نقش اول فیلم اقتباسی رابرت رودریگوئز به نام "الیتا: فرشته نبرد" (Alita: Battle Angel) هستند. (منبع: Heat Vision)

• استیون مرچنت و ریچارد ای. گرنت به هیو جکمن پیوستند تا در فیلم "ولوورین 3" (Wolverine 3) بازی کنند. (منبع: Deadline و Heat Vision)

• وین وان در فیلم "زد و خورد در بلوک زندان 99" (Brawl in Cell Block 99) فیلم جدید اس. کریگ زاخهلر، نویسنده و کارگردان فیلم "توماهاک استخوانی"، بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• آنتونیو کامپوس در حال مذاکره برای کارگردانی پیش‌درآمدی بر فیلم "طالع نحس" (The Omen) است. (منبع: Heat Vision)

• جان کوران فیلم "چاپاکوئیدیک" (Chappaquiddick) با بازی جیسون کلارک در نقش تد کندی را کارگردانی خواهد کرد.

• کاثرین وینیک و مایکل باربیری به ادریس البا و متیو مک‌کاناهی پیوستند تا در فیلم اقتباسی نیکولای آرسل از رمان "برج تاریک" (The Dark Tower) نوشته استیون کینگ بازی کنند. (منبع: Variety و Deadline)

• پل راد در فیلم اقتباسی نیکولاس دیویداف از کتاب پرفروش The Catcher Was a Spy در نقش بازیکن بیسبال و جاسوسی به نام موئی برگ بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• ویل فرل ظاهراً قرار بوده در فیلم زندگی‌نامه ای "ریگان" (Reagan) در نقش رونالد ریگان بازی کند، ولی وی از این پروژه جنجالی کناره گیری کرده است. (منبع: Variety)
yessmiley

جعبه ترول ها / The Boxtrolls

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2014/08/31

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Ben Kingsley, Nick Frost , Jared Harris

کارگردان: Anthony Stacchi, Graham Annable

IMDB: امتیاز 6.8 از 10 - میانگین رای 39,233 نفر

نمره منتقدین: 61/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (12)


داستان پسرکی یتیم به نام ایگز است. کار او جمع آوری زباله و بردن آنها به غار در خارج شهر می باشد. روزی هیولایی مخوف در غار دوستان ایگز را به گروگان میگیرد و ایگز در تلاش است تا آنها را از دست این هیولا نجات دهد.

yessmiley

هتل ترانسیلوانیا / Hotel Transylvania

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی

تاریخ انتشار: 2012/09/20

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Adam Sandler, Kevin James , Andy Samberg

کارگردان: Genndy Tartakovsky

IMDB: امتیاز 7.1 از 10 - میانگین رای 157,539 نفر

نمره منتقدین: 47/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (11)


داستان فیلم درباره کنت دراکولا است که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولاهای دنیاست. او به مناسبت تولد ۱۱۸ سالگی دخترش به نام مِیوِس می‌خواهد مهمانی بگیرد. در این اثنا تصادفاً یک انسان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان لاکر وارد ماجرایی عشقی با مِیوِس می‌شود. دراکولا مؤظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در عشق پسر غرق شود.

 


yessmiley


ایمی پولر، "درون بیرون"

 

15 بازی برتر در فیلم‌های 2015 - بخش دوم


اگر خوشی وجود نداشته باشد، درون بیرون هم وجود ندارد، او قهرمان، کاراکتر شرور، روایتگر، مک گافین و در ورودی ما به جهان فیلم و مایه امیدواری ماست و مثل بقیه کاراکترها می خواهد چیزی را که نماینده آن است با دوری از تکرار به بهترین شکل در رفتارش نمایان کند. خوشبختانه صداپیشه او ایمی پولر است که در طی زمان دو ساعته فیلم خوشی را پیش میبرد. زمان شراکت او با غم و اشکی که در زباله دانی خاطرات می ریزد دلگیرترین و در عین حال خوشایندترین دقایق فیلم را به نمایش می گذارد.
yessmiley

شجاع / Brave

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

تاریخ انتشار: 2012/06/21

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Emma Thompson, Billy Connolly , Kelly Macdonald

کارگردان: Steve Purcell , Brenda Chapman , Mark Andrews

IMDB: امتیاز 7.2 از 10 - میانگین رای 265,598 نفر

نمره منتقدین: 68/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (10)


در قرن دهم میلادی در کشور اسکاتلند ، پادشاهی به نام فرگوس و همسرش ملکه الینور زندگی خوب و خوشی را سپری می کنند. پادشاه و ملکه همچنین دختری به نام مریدا دارند که در حال تربیت او برای اداره کشور در آینده هستند. اما مریدا برخلاف آموزه های مادرش، اعتقادی به رفتارهای سلطنتی و رسمی ندارد و بجایش دوست دارد تا تیراندازی و سوارکاری را بیاموزد! همین اختلافات سبب می شود تا رابطه مریدا با خانواده اش دچار فراز و نشیب های فراوانی شود. اما مشکل اصلی زمانی به سراغ مریدا می آید که خانواده اش تصمیم می گیرند او را به ازدواج مردی درآورند اما مریدا با زیرکی به آن مرد می گوید که در خاندان آنها معمولاً افراد را از همان دوران کودکی برای هم نشان می کنند و ازدواج های خارج از این چارچوب رایج نیست!

پس از این ماجرا و بگو مگوهایی که میان مریدا و مادرش بالا می گیرد، مریدا با عصبانیت از قصر خارج می شود و در راه با حباب های آبی رنگی مواجه می شود که او را به سمت کلبه یک جادوگر هدایت می کنند. مریدا پس از آشنایی با جادوگر از او می خواهد تا سحری انجام دهد تا مادرش تا این حد به او و کارهایش خرده نگیرد اما در عوض این جادوگر ملکه را تبدیل به خرسی سیاه می کند، آن هم خرسی که اهالی منطقه به محض دیدنش او را از پای در می آورند! حال مریدا می بایست مشکلی را که بوجود آورده حل کند و...
yessmiley

جیمز و هلوی غول پیکر/ (James and the Giant Peach (1996

 

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


اگر قرار بود درون یک میوه غول پیکر زندگی کنیم و آن را برای صبحانه، ناهار و شام مصرف کنیم، انبه را انتخاب می کردیم. جیمز یتیم با این حال یک هلوی بزرگ را که خانه حشرات مهربان و سخن گوی است، انتخاب می کند. او می خواهد از چنگال نگهبانان خود خلاص شود و برای ماجراجویی به سوی نیویورک فرار کند. اقتباسی سرگرم کننده از داستان کلاسیک رولد دال.

yessmiley

راتاتویی/ (Ratatouille (2007

 

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


شهرت یک رستوران پرطرفدار پس از مرگ سرآشپز محبوب آن، به خطر می افتد. پسری آسمان جل به نام آلفردو لینگوینی با موشی که در پخت غذاهای فرانسوی به استادی رسیده، نجات دهندگان فرضی این رستوران خواهند بود. «راتاتویی» شاید بهترین منتقد خیالی غذا را نیز با خود داشته باشد؛ پیتر اوتول آتشی مزاج در نقش آنتون ایگو.

yessmiley

لاک پشت های نینجا / Teenage Mutant Ninja Turtles

ژانر: اکشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2014/08/07

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Megan Fox, William Fichtner, Will Arnett

کارگردان: Jonathan Liebesman

IMDB: امتیاز 5.9 از 10 - میانگین رای 156,736 نفر

نمره منتقدین: 31/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

 

فیلم‌بازی با برترین ها (9)


داستان در مورد یک خبرنگار زن جوان به نام آپریل اونیل ( مگان فاکس ) می باشد که می خواهد در کارش یک ستاره باشد اما به او بهای کافی داده نمی شود تا اینکه بطور اتفاقی با 4 لاک پشت عجیب و غریب آشنا می شوند که برخلاف همتایان چهارپایاشان، روی دو پا ایستاده اند و هرکدام از آنها سلاحی سرد حمل می کند! پس از آشنایی اونیل با این لاک پشت ها ، آنها با یکدیگر عهد می بندند تا اجازه ندهند شخصیت شروری به نام شریدر ( توهورو ماسامون ) که قصد تسخیر نیویورک و به خاک سیاه نشاندن آن را دارد ، به هدفش برسد و...

yessmiley

پاندای کونگ فو کار 3 / Kung Fu Panda 3

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی


تاریخ انتشار: 2016/01/28

محصول کشور: چین | آمریکا

ستارگان: Angelina Jolie , Dustin Hoffman, Jack Black

کارگردان: Jennifer Yuh, Alessandro Carloni

IMDB: امتیاز 7.4 از 10 - میانگین رای 31,369 نفر

نمره منتقدین: 65/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.

 

فیلم‌بازی با برترین ها (9)


پو که پس از گذراندن تمرین های طاقت فرسای استاد شیفو توانسته به یک جنگجوی کامل تبدیل شود، در مسیر تبدیل شدنش به پاندای افسانه ای،به پاندای دیگری به نام لی ( برایان کرانستون ) بر می خورد. پاندایی که به دنبال فرزند گمشده اش می گردد و این فرزند گمشده کسی نیست جز پو. پس از این آشنایی، پو با پانداهای دیگری آشنا می شود و رفته رفته با نحوه زندگی دیگر پانداها نیز آشنا شود. اما ظهور یک موجود خطرناک به نام کای که قصد دزدیدن گنجینه ارزشمند دارد، باعث می شود تا پو بار دیگر تصمیم به مقابله با پلیدی بگیرد؛ تصمیمی که اینبار پای خانواده ای واقعی او را به میان می آورد و...
yessmiley

ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی/ (Willy Wonka and the Chocolate Factory (1971

 

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


جانی دپ را فراموش کنید. تنها وانکایی که ارزش توجه شما را دارد وایلدر است، جین وایلدر. او کسی است که با بازی در این نقش حس کودکانه شگفت انگیزی را با نوعی تندروی گستاخانه ترکیب می کند و کارخانه شکلات سازی را به گروه برندگان خوش شانس بلیت طلایی نشان می دهد. شاید کلیت فیلم شبیه به معجونی شیرین باشد اما همان طور که در کتاب رولد دال شاهد هستیم، فیلم مل استوارت هم قلبی تاریک در سینه خود دارد.

yessmiley

ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی/ (Cloudy with a Chance of Meatballs (2009

 

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور


مخترعی به نام فلینت لاک وود موفق به ساخت گجتی می شود که آب را به غذا تبدیل می کند، مدت زیادی نمی گذرد که از آسمان باران چیزبرگر، اسپاگتی و مرغ می بارد. این شاید به مذاق ما خوش بیاید اما لاک وود پیشاپیش با توفان های غذایی و یک کوفته قلقلی غول آسا و هوشیار درگیر شده و باید با آن مبارزه کند.

yessmiley

پنگوئن های ماداگاسکار / Penguins of Madagascar

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | کمدی

تاریخ انتشار: 2014/11/26

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Benedict Cumberbatch, John Malkovich, Peter Stormare

کارگردان: Eric Darnell, Simon J. Smith

IMDB: امتیاز 6.7 از 10 - میانگین رای 56,595 نفر

نمره منتقدین: 53/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


 

فیلم‌بازی با برترین ها (8)


بهترین تیم های جاسوسی زاده نمی شوند، بلکه از تخم بیرون می آیند. اسرار بهترین و خنده دار ترین تیم جاسوسی جهان را با اسکیپر، کوالسکی، ریکو و پرایوت کشف کنید. این پنگوئن های دوست داشتنی و زرنگ برای نجات دنیا از دست یک هشت پای شرور که قصد نابودی تمام پنگوئن های دنیا را دارد عازم یک عملیات سری می شوند، عملیاتی که در نوع خود بسیار جالب و هیجان انگیز است.

yessmiley

 

  • شمین کاکاوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.