Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
«دایناسور خوب»، «خانه»، «هتل ترانسیلوانیا 2»، «پشت رو»،«مینیون‌ها»،«بره ناقلا»، «باب اسفنجی: اسفنج بیرون آب» از جمله انیمیشن‌هایی است که نامشان در پیش فهرست نامزدهای اسکار ۲۰۱۶ به چشم می‌خورد.
خبرگزاری فارس: چند روز پیش آکادمی علوم و هنرهای سینمایی پیش فهرست نامزدهای اسکار بهترین انیمیشن سال شامل 16 انیمیشن را اعلام کرد که در این گزارش و گزارش‌های بعدی آن بر آن شده‌ایم تا به هر یک از آنها بیشتر آشنا شویم.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

_انیمیشن سینمایی «دایناسور خوب»/ انیمیشنی ساده و دوست داشتنی:

انیمیشن «دایناسور خوب» از محصولات آینده کمپانی پیکسار است که قرار است توسط والت دیزنی پیکچرز توزیع شود. اگرچه از ابتدا این انیمیشن برای اواسط سال 2014 میلادی در نظر گرفته شده بود ولی در حال حاضر زمان انتشار آن را 25 نوامبر 2015 اعلام کرده‌اند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

«باب پترسون»، سازنده انیمیشن‌های مطرح و موفقی چون «داستان اسباب‌بازی» و «آپ» اولین بار سال 2009 ایده این انیمیشن به ذهنش رسید و با همکاری «پیتر سون»، کارگران کره‌ای مقیم نیویورک کار بروی این ایده را شروع کردند.

همه چیز خوب پیش می‌رفت تا آنکه سرانجام تابستان سال 2013 میلادی کارگردان و تهیه‌کننده به دلیل مشکلاتی که بر سر داستان انیمیشن پیش آمد، از پروژه کناره گرفتند و «باب پترسون» کار بروی پروژه‌ دیگری در کمپانی «پیکسار» را آغاز کرد و از آن پس «پیتر سون» به عنوان کارگردان اصلی این پروژه سینمایی معرفی شد.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

«سون»، کارگردان کره‌ای این پروژه نیز معتقد بود که اسمی انتخاب شده برای این انیمیشن به طرز فریبنده‌ای ساده است، بیش از آنکه به نظر برسد بار معنایی دارد.

این کارگردان کره‌ای اصل مقیم نیویورک پیش از آن نیز تجربه ساخت انیمیشن‌های موفق دیگری چون «راتاتویل» (2007)، «شگفت‌انگیز‌ها» (2014) و «دانشگاه هیولاها» (2013) را در کارنامه کاری خود داشت، او بارها به جای شخصیت‌های انیمیشن‌های مختلف نیز صحبت کرده بود که از جمله آنها می‌توان به شخصیت «امیلی» در «راتاتویل» اشاره کرد

سپتامبر 2013، تاریخ اکران «دایناسور خوب» از 30 می سال 2014 به 25 نوامبر 2015 به تأخیر افتاد، آنچنانکه کمپانی پیکسار به خاطر این تأخیر 67 نفر از هزار و 200 نیروی کاری خود را اخراج کرد.

«دایناسور خوب» سفری به درون دنیای دایناسورها است و در واقع رابطه یک بچه انسان را با یک دایناسور مهربان به تصویر می‌کشد.

این انیمیشن در واقع یک انیمیشن در ژانر «تاریخ بدیل» است، ژانری از داستان‌نویسی که با نگاه به تاریخ نگاشته می‌شود. این ژانر را می‌توان زیرمجموعه ژانر علمی تخیلی داستان‌های ادبی و تاریخی دانست. این نوع داستان معمولاً شامل ادغام واقعیت‌های تاریخی، با برخی موضوعات خیالی می‌شود.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

در دوره‌ای که دایناسورها در آرامش تمام و بدون ترس از انقراض و یا هر خطر دیگری می‌زسته‌اند، یک آپاتوسور جوان، نوعی دایناسور سوسمار پا، به نام «آرلو» در یک حادثه بسیار غم‌انگیز پدر خود را از دست می‌دهد.

 یک روز، «آرلو» به درون رودخانه می‌افتد و با یک صخره برخورد کرده و بی‌هوش می‌شود، زمانی‌که به هوش می‌آید درمی‌یابد که از خانه خیلی دور افتاده و در این میان تمام تلاش خود را برای بازگشت به خانه می‌کند و در راه بازگشت به خانه با یک پسر بچه غارنشین به نام «اسپوت» آشنا شده و با او دوست می‌شود..

در این انیمیشن بازیگران و دوبلورهای مطرحی چون «ریموند اوکوآ» در نقش «آرلو»، «جک برایت» در نقش «اسپوت»، «سم الیوت»، «آنا پاکوئین»، «استیو زان» و «جفری رایت» صداپیشگی کرده‌اند.



_انیمیشن سینمایی «درون بیرون» (پشت رو)/ ایده خلاقانه تجسم احساسات بشری در یک انیمیشن:


«درون بیرون» (پشت رو)، یک انیمیشن سه بعدی کمدی به کارگردانی مشترک «پیت داکتر» و «رونالد دل کارمن» است که داستان دختری به نام «رایلی آندرسون» را روایت می‌کند که به خاطر کار پدرش مجبور شده از دوستان خود در زندگی آرامی که در حومه شهر داشته دل بکند و به سانفرانسیکوی بزرگ و شلوغ بیاید و از این بابت اصلا خوشحال نیست اکنون احساس او؛ شادی، خشم، نفرت، ترس و غم در قالب انسان‌های کوچک در داخل سر او سعی دارند تا رفتارهای او را به بهترین نحو مدیریت کنند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این فیلم توسط کمپانی انیمیشن‌سازی «پیکسار» ساخته شده و از 19 ژوئن سال میلادی جاری توسط کمپانی «والت دیزنی» به نمایش درآمده است.

در انیمیشن «پشت و رو»، «کیتلین دیاس» در نقش «رایلی»، «امی پولر» در نقش لذت،«فیلیس اسمیت» در نقش غمگینی، «بیل هادر» در نقش ترس، «لویس بلک» در نقش عصبانیت، «میندی کالینگ» درنقش نفرت، «دایان لین» در نقش مادر رایلی و «کایل مک‌لاهال» در نقش پدر رایلی صدا پیشگی کرده‌اند.

«پیت داکتر»، نویسنده، بازیگر و کارگردان 37 ساله هالیوود، که در انیمیشن «پشت و رو» علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، به جای احساس عصبانیت پدر نیز صحبت کرده است، به عنوان کارگردان دو فیلم «آپ» و «کارخانه هیولا»، به عنوان نویسنده، «کارخانه هیولا»، «آپ»، «وال ای»، «داستان اسباب بازی1، 2 و 4» و به عنوان دوبلور، انیمیشن‌های «کارخانه هیولا»، «شگفت‌انگیزها»، «حوادث آقای شگفت‌انگیز» (به جای آقای شگفت‌انگیز)، «وال ای» و «آپ» را در کارنامه کار خود دارد.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

او که با توجه به سنش یکی از پرجایزه‌ترین انیماتورهای عالم سینماست، علاوه بر موفقیت در جشنواره‌های مختلف سینمایی و کسب جوایز زیادی چون بفتا، آنی و گلدن گلوب و بارها نامزدی اسکار در سال 2010 برای انیمیشن «آپ» برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سینمایی سال شد.



_انیمیشن سینمایی بره ناقلا/ انیمیشنی که برای کودکان ساخته شد و بزرگسالان را شیفته خود کرد :


انیمیشن «بره ناقلا» که چند دهه از عمر آن می‌گذرد، داستان یک سگ نگهبان گله و یک گوسفند باهوش و زیرک به نام «شاون» است که با همکاری هم سعی دارند که گله گوسفندان و خرابکاری‌هایشان را به نحو احسن مدیریت کنند. 

در نسخه سینمایی «بره ناقلا» که اولین بار 24 ژانویه سال میلادی جاری در جشنواره بین‌المللی فیلم ساندنس به نمایش درآمد، مرد مزرعه‌دار که همچون گذشته انسان نه چندان باهوشی است توسط فردی شرور و زیرک از مزرعه رانده می‌شود و اکنون سگ نگهبان به همران شاون و گله گوسفندان برای نجات او به شهر می‌روند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این انیمیشن کمدی حادثه‌ای که در سایت سینمایی «ای‌ام‌دی‌بی» رتبه 7.4 را دارد، به کارگردانی مشترک «مارک برتون» و «ریچارد استارزاک» ساخته شده و بازیگرانی چون «جاستین فلچر»، «جان اسپارکز» و «ریچارد وبر» به جای شخصیت‌های آن صداپیشگی کرده‌اند.

 این انیمیشن محصول مشترک کشورهای انگلستان و فرانسه است و فیلمنامه آن را نیز «اسپارکز» و «برتون» با همکاری یکدیگر نوشته‌‌اند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

انیمیشن سینمایی «بره ناقلا» که در هفته اول از اکران خود در سینماهای آمریکا قریب به 5 میلیون دلار فروخت، از سوی منتقدان سینمایی با بازخوردهای مثبت زیادی روبرو شد، آنچنانکه سایت روتن توماس پس از جمع‌آور نظرات 134 منتقد امتیاز 99 از 100 را به انیمیشن داد. منتقدان این سایت قریب به اتفاق، انیمیشن «بره ناقلا» را انیمیشنی گرم، خنده‌دار، مهیج و درخشان دانسته بودند.

سایت معتبر متاکریتیک نیز پس از نظرسنجی از 30 منتقد امتیاز 81 از 100 را به این انیمیشن داده بود.



_انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیای 2»/ داستان تکراری عشق هالیوودی انسان و خون‌آشام:


«هتل ترانسیلوانیا»، یک انیمیشن کمدی محصول کمپانی سونی است که تاکنون در دو قسمت ساخته شده است، قسمت اول این انیمیشن سپتامبر سال 2012 میلادی و قسمت دوم آن دقیقا 3 سال بعد یعنی سپتامبر 2015 میلادی به نمایش درآمد.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

داستان فیلم درباره یک دراکولاست که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولاهای دنیاست. 

او به مناسبت تولد 118 سالگی دخترش به نام میوس، می‌خواهد میهمانی بگیرد. در این اثنا تصادفاً یک جوان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان وارد ماجرایی عشقی با مِیوِس می‌شود. دراکولا مؤظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در عشق پسر غرق شود.

واکنش منتقدان به انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» متفاوت بوده است، آنها این انیمیشن را به لحاظ کارگردانی ستوده ولی از فیلمنامه آن انتقاد کرده‌اند.

140 منتقد سینمایی در سایت معتبر «روتن توماتوز»، به این انیمیشن امتیاز 44 از 100 را داده‌اند. آنها به اتفاق معتقدند که انیمیشن سینمایی که دارای خط داستانی مشخصی ندارد شاید بتواند موجبات لذت کودکان را فراهم کند ولی ممکن برای مخاطب بزرگسال کمی آزاردهنده باشد.32 منتقد سینمایی نیز در سایت متاکریتیک، به این انیمیشن امتیاز 47 از 100 داده‌اند.

گفته می‌شود انیمیشن « هتل ترانسیلوانیا» با بودجه‌ای معادل 85 میلیون دلار ساخته شد، در حالی که سایت ددلاین مدعی شد که بودجه ساخت آن 104 میلیون دلار بوده است. 

این سایت نوشت: کمپانی سونی برای بازاریابی فیلم در ایالات متحده آمریکا 52 میلیون و یکصد هزار دلار و در دیگر کشورها 31 میلیون دلار هزینه کرده است.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

صداپیشگی انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» را بازیگرانی چون «آدام سندلر»، «سلنا گومز»، «اندی سمبرگ»، «کوین جیمز» «فران دریچر»، «جان لوویتز» و «سی لو گرین» به عهده داشته‌اند.

در قسمت دوم «هتل ترانسیلوانیا»، «میویس» با «جاناتان» ازدواج کرده و صاحب پسری نیمه انسان نیمه خون آشام به نام «دنیس» می‌شوند.

از طرفی میویس به همراه همسرش به خانه «جانی» مسافرت می‌کنند و دنیس را پیش دراکولا می‌‌گذارند. در این میان پدر دراکولا٬ ولاد (با صداپیشگی «مل بروکس» سر می‌رسد تا تربیت دنیس را به عهده بگیرد. اما او با دراکولا مشکل اساسی دارد.

هر دو قسمت انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیا» را یک انیماتور 45 ساله به نام «گندی تارتاکوفسکی» کارگردانی کرده که در کارنامه‌اش‌ انیمیشن‌های سینمایی دیگری چون «جک سامورایی»،«آزمایشگاه دکستر» و «تایتان»  به چشم می‌خورد.



_انیمیشن سینمایی «باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب»/ وقتی شلوار مکعبی و دوستانش سوپرقهرمان می‌شوند:

این انیمیشن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «پل تیبیت»، اولین نسخه سینمایی با محوریت شخصیت «باب اسفنجی» است.این فیلم 92 دقیقه‌ای سه بعدی براسای فیلمنامه‌ای مشترک از «گلن برگر» و «جاناتان آیبل» ساخته شده است.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این فیلم سینمایی با بودجه‌ای بالغ بر  74 میلیون دلار ساخته شده و در این قسمت یک دزد دریایی شیطان صفت به نام «برگر-ریش» با کتاب جادویی‌اش، سرانجام فرمول همبرگر خرچنگی را به دست می‌اورد. 

هنگامی که دیگر فرمول همبرگر خرچنگی از دست رفته است و در شهر آشوب و ناامنی ایجاد شده، باب اسفنجی، پاتریک و اختاپوس به جستجوی فرمول سرقت یافته می‌روند تا شهر را از هرج و مرج نجات دهند و به حالت اول خود بازگردانند اما آن‌ها با برگر ریش تبهکار و دزد دریایی خطرناک با خدمه دریایی فراوان رو به رو می‌شوند.

تفاوت اصلی این نسخه از «باب اسفنجی» با قسمت‌های قبلی در این است که اتفاقات این قسمت خارج از آب روی می‌دهد و در بخشی از آن شخصیت‌های فیلم از جمله باب اسفنجی به صورت سوپرقهرمان ظاهر می‌شوند. شخصیت‌های این فیلم سینمایی در استودیو روگ-درافت واقع در کره جنوبی انجام شده است.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این فیلم که از 6 فوریه در سینماهای آمریکا و پس از آن در دیگر کشورهای جهان به نمایش درآمده است، در کل از سوی منتقدان با بازخورهادی مثبتی روبرو بوده است آنچنان‌که سایت معتبر «روتن تومیتوز» از میان 82 نقد مختلف امتیاز 78 درصد را به این فیلم داده است.

در این «تام کندی» به جای «باب اسفنجی»، «کلنسی براون» به جای «اختاپوس» و «بیل فاگرباک» به جای «پاتریک» صداپیشگی کرده و «آنتونیو باندراس» نیز در نقش دزد دریایی بازی می‌کند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

«پل تیبیت»، کارگردان 47 ساله فیلم «باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب»، پیش از این بین‌ سال‌های 2005 تا 2014 میلادی بیش از 119 سریال تلویزیونی «باب اسفنجی» را تهیه‌کنندگی کرده و در برخی پروژه‌ها نیز علاوه بر صدا پیشگی مدیر اجرایی آن بوده است. او همچنین سال 2008 میلادی یک بازی ویدئویی با محوریت شخصیت «باب اسفنجی» ساخت.



_انیمیشن سینمایی «خانه»/ انیمیشنی که توقع منتقدان از دریم‌ورکز را برآورده نکرد:

انیمیشن سینمایی «خانه» یک انیمیشن کمدی سه بعدی محصول کمپانی انیمیشن سازی دریم ورکز است.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این انیمیشن نوشته مشترک «تام جی.آستل» و «مت امبر» داستان نژادی از موجودات فضایی با نام «بوو» است که به کره زمین حمله می‌کنند و نوع بشر را از کره زمین به سیاره‌ای دیگر منتقل می‌کند. در این میان یک بووی یاغی به نام «اوه» با دختری به نام «تیپ» آشنا می‌شود، و تمام تلاش خود را برای فراری دادن او می‌کند.

انیمیشن سینمایی که از اواخر سال 2014 میلادی در یک فیلم تبلیغاتی 4 دقیقه‌ای پیش از اکران انیمیشن‌های «ریو 2» و «آقای پیبادی و شرمن» تبلیغ شده بود، اولین بار 27 مارس سال میلادی جاری به نمایش درآمد.

این انیمیشن 135 میلیون دلاری را چهره‌های سرشناسی صداپیشگی کرده‌اند که در موفقیت این انیمیشن در گیشه نیز دخیل بوده است؛ «استیو مارتین» در نقش «کاپیتان اسمک»، «جیم پارسونز» در نقش «اوه»، «ریحانا» در نقش «تیپ» و «جنیفر لوپز» در نقش «لوسی»، مادر تیپ.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

براساس آماری که 3 سپتامبر سال 2015 منتشر شد این انیمیشن که از اوایل ماه مارس سال جاری اکران شده، توانسته 177 میلیون و 400 هزار دلار در آمریکای شمالی و 209 میلیون و 800 هزار دلار در دیگر نقاط دنیا و به طور کلی 387 میلیون و 200 هزار دلار در سراسر جهان بفروشد.

 این انیمیشن که در گیشه فروش نسبتا موفقی داشت، از سوی منتقدان با نظرات مختلفی روبرو شد. آنچنان که براساس 105 کاربر و منتقدی که در سایت «روتن توماتو» نظر داده بودند امتیاز این انیمیشن 45 از 100 بود، تمام منتقدان در این باره متفق‌القول بودند که «خانه» یک انیمیشن رنگی، لطیف و در حد امکان سرگرم کننده است ولی به اندازه کافی از ویژگی‌های برتر انیمیشن‌های امروزی برخوردار نیست. 31 منتقد سایت متا‌کریتیک امتیاز 55 از 100 را به این انیمیشن دادند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

«پیتر دبروگ»، منتقد سایت ورایتی که نظر مثبتی نسبت به انیمیشن «خانه» ندارد، درباره آن گفته است: از نقطه نظر خلاقیت، این انیمیشن خنثی‌ترین فیلمی است که تاکنون «دریم ورکز» ساخته است و خبری از آن روحیه هیجانی و ریسک پذیری که در انیمیشن‌هایی چون «شرک، پاندای کونگفو باز و تربیت اژدهای» وجود دارد، نیست.

 «تیم جانسون»، کارگردان آمریکایی انیمیشن «خانه» متولد شیکاگو و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات انگلیسی است.او که تاکنون 2 بار برنده جایزه آنی شده است، عمده کارهای خود در عرصه انیمیشن را برای کمپانی «دریم ورکز» انجام داده است.

 «جانسون» 54 ساله، انیمیشن «مورچه‌ای به نام زی» را بودجه‌ای بالغ بر 105 میلیون دلار، «آن سوی پرچین‌ها» با بودجه‌ای بالغ بر 80 میلیون دلار و «سندباد و افسانه هفت دریا» را نیز با بودجه‌ای بالغ بر 60 میلیون دلار ساخت.



_انیمیشن سینمایی «مینیون‌ها»/ موجودات کوچک زرد رنگی که موفقیت یونیورسال را تضمین کرده‌اند:


«مینیون‌ها»، شخصیت‌های جذاب و زرد رنگی که اولین بار در دو انیمیشن «من نفرت‌انگیز» به علاقمندان به عالم انیمیشن معرفی شدند این بار در انیمیشنی با عنوان «مینیون‌ها» حضور پررنگ‌تری دارند.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

این انیمیشن سه بعدی کمدی خانوادگی محصول کمپانی یونیورسال است که «پیر کافین» و «کایل بالدا» به طور مشترک براساس فیلمنامه‌ای از «برایان لینچ» آن را کارگردانی کرده‌اند.«کافین» همچنین در این انیمیشن به جای چند مینیون صداپیشگی کرده است.

علاوه بر او بازیگران سرشناسی چون «ساندرا بولاک»، «جان هام»، «مایکل کیتون» و «استیو کوگان» به جای شخصیت‌های مختلف انیمیشن «مینیون‌ها» صحبت کرده‌اند. صدای «جئوفری راش»، بازیگر فیلم‌هایی چون «شکسپیر عاشق» و «قلم پرها»، نیز در بخش‌های از این پروژه سینمایی، به عنوان راوی شنیده می‌شود.

این انیمیشن و دوبله آن از سوی منتقدان با بازخوردهای مثبت و خوبی روبرو شده است. بیش از همه از صداپیشگی «ساندرا بولاک» در نقش «اسکارلت اورکیل» تقدیر شده است. 

«بولاک» در مصاحبه‌هایش تاکید کرده است که پیشنهاد صداپیشگی در این فیلم را به خاطر پسرش پذیرفته است تا او در میان تمام کارهایی که انجام داده است، کاری هم داشته باشد که پسرش آن را تماشا کند و از تماشای آن لذت ببرد.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

انیمیشن «مینیون‌ها» با 1میلیارد دلار فروش در سطح جهان، توانسته از دو انیمیشن «من نفرت‌انگیز» پیشی بگیرد و در جایگاه بیست‌ و سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار گیرد. 

البته این انیمیشن در جدول پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما، در جایگاه سوم و در جایگاه پرفروش‌ترین انیمیشن‌هایی که توسط کمپانی «والت دیزنی» تولید نشده‌اند، صدرنشین است.

انیمیشن «مینیون‌ها» داستان سرآغاز این موجودات زرد رنگ و دوست داشتنی را روایت می کند. به نظر می‌رسد مینیون‌ها که از زمان حیات بر روی کره زمین، همواره حضور داشته‌اند، به دنبال رئیسی برای خود بوده‌اند.

این انیمیشن با مدت زمان 91 دقیقه 11 ژوئن در لندن و 10 جولای در ایالات متحده آمریکا و پس از آن در سطح جهان به نمایش درآمد.

از شلوار مکعبی سوپرقهرمان تا بره ناقلایی که همه را عاشق خود کرد

کمپانی یونیورسال که برای ساخت انیمیشن «مینیون‌ها» 74 میلیون دلار هزینه کرده است، انیمیشن‌های «من نفرت‌انگیز1 و 2» را با 69 میلیون و 76 میلیون دلار ساخت و در هر دو انیمیشن نیز همچون «مینیون‌ها» به سود سرشاری دست یافت.

او که به نظر می‌رسد این سه پروژه سینمایی راه موفقیتش را باز کرده است، اکنون درگیر مراحل پس از تولید یک بازی کامپیوتری تحت عنوان «بهشت مینیون‌ها» ست و قرار است در آینده‌ای نزدیک ساخت قسمت سوم از انیمیشن «من نفرت‌انگیز» را آغاز کند.                                                

انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز 3» که قرار است به زودی مراحل پیش تولیدش آغاز شود، سال 2017 میلادی آماده نمایش خواهد شد.

 البته «پیر کافین» قرار است با همکاری «کریس رناد» این انیمیشن را کارگردانی کنند، همچنان در حد شایعه است و قطعی نشده است ولی این دو حتما در میان عوامل دوبله حضور خواهند داشت.
  • شمین کاکاوند

نظرات  (۱)

  • بهراد صادقی
  • وبلاگ خوبی داری! به ما هم سر بزن!اگر بخوای می تونیم تبادل داشته باشیم
    پاسخ:
    سلام چشم حتما به شما سر می زنم باز هم به وبلاگم سر بزنید 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.