Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

وبلاگ انیمیشن پر از مطالب جالب درباره انیمیشن ها هاست

Animation

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من شمین کاکاوند هستم مدیر وبلاگ من در سال 1384 به دنیا آمده ام ، در وبلاگ من میتوانید از اخبار روز انیمیشن هاباخبر شوید و درمورد انیمیشن ها مطالب جالبی کسب کنید نظر بگذارید و سوال بپرسید و بگویید از کدام انیمیشن خوشتان می اید و بگویید وبلاگم چه چیز هایی کم دارد و با دوستاتتان وبلاگم را به اشتراک بگذارید و خواهشمندم کپی نکنید و لطفا وبلاگ مرا دنبال کنید و روی دکمه این وبلاگ را دنبال کنید کلیک فرمایید
متشکرم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دانلود انیمیشن Norm of the North 2016

دانلود انیمیشن Norm of the North 2016

Norm of the North 2016 MD دانلود انیمیشن Norm of the North 2016

دانلود انیمیشن Norm of the North 2016

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

نام انیمیشن :  Norm of the North
سال انتشار: ۲۰۱۶
مدت زمان: ۸۹ دقیقه
حجم: ۵۹۷ مگابایت / ۱۴۶۰ مگابایت
کیفیت:  WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p
زبان:  انگلیسی
زیرنویس فارسی : ندارد خلاصه داستان :  Norm of the North نام انیمیشن محصول مشترک دو کشور هند و آمریکا می‌باشد که به کارگردانی تریور والTrevor Wall ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی لایونزگیت  Lionsgate عرضه شده است. خرس قطبی که اسمش Norm است با دوستان خود که سه موش صحرایی هستند برای تجربه دنیای جدید پا به شهر نیویورک می‌گذارند. جایی که در آنجا Norm برای شرکتی که در آنجا استخدام شده است، شانس‌های زیادی می‌آورد. ولی به زودی یاد می‌گیرد که به سرزمین مادری‌اش یعنی قطب بستگی دارد و …

Norm of the North is a 2016 American 3D computer-animated comedy/adventure film directed by Trevor Wall and written by Daniel R. Altiere, Steven M. Altiere, and Malcolm T. Goldman. It features the voices of Rob Schneider as the title character, Heather Graham, Ken Jeong, Colm Meaney, Loretta Devine, Gabriel Iglesias, Michael McElhatton, and Bill Nighy. It was co-produced by Assemblage Entertainment, Splash Entertainment and Telegael, and distributed by Lionsgate. The film tells the story about a polar bear named Norm who needs to save his home from Mr. Greene, a rich man who has a plan to build houses in the Arctic. To rescue his home, Norm has brought his friends, the three lemmings and Olympia Brighty, to hatch a scheme to prevent Mr. Greene from doing his plans.The film was released on January 15, 2016 and grossed $23.7 million on an $18 million budget.

لینک دانلود:

نسخه WEB-DL 1080p
نسخه WEB-DL 720p

download دانلود کتاب شب‌های روشنلینک مستقیم

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • شمین کاکاوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.